Sepetim

Sepetiniz boş.

Ürünleri inceleyin >

Favorlerim

Favoriler listeniz boş.

Teslimat, İade ve Satın Alma Şartları

1. Satın Alma Koşulları

Platformumuz üzerinden gerçekleştireceğiniz alışverişlerde, ürünlerimiz hakkında detaylı bilgiye sahip olmanız için her bir ürün sayfasında açıklamalar ve özellikler yer almaktadır. Alışverişinizi gerçekleştirmeden önce ürünlerinizi dikkatlice incelemenizi öneririz.

Sipariş vermek için platformumuza üye olmanız gerekmez. Ancak üyelik oluşturduğunuzda, sipariş geçmişinize ve teslimat bilgilerinize kolayca ulaşabilirsiniz. Alışverişinizi tamamlamak için yalnızca geçerli bir ödeme yöntemi ve teslimat adresi girmeniz yeterlidir.

Satın aldığınız ürünlerin fiyatları, kampanyalar ve indirimler yalnızca sipariş sırasında geçerlidir ve önceden yapılmış bir alışveriş için geçerli olamaz. Satın alma işlemi tamamlandığında, siparişinizle ilgili bir onay e-postası alırsınız.

2. Teslimat Şartları

Siparişleriniz, ödeme işlemi onaylandıktan sonra en kısa sürede işleme alınacaktır. Teslimat süreleri, teslimat adresinize ve seçtiğiniz kargo şirketine göre değişiklik gösterebilir. Ortalama teslimat süresi 3-5 iş günüdür.

Kargo ücretleri, siparişinizin tutarına ve teslimat adresinize göre hesaplanacaktır. Ücretsiz kargo imkânından yararlanabilmek için belirli bir tutarın üzerinde alışveriş yapmanız gerekmektedir. Kargo bilgilerini sipariş aşamasında görebileceksiniz.

Siparişiniz teslimat aşamasında herhangi bir eksiklik veya hasar olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Eğer hasarlı veya eksik ürün teslim alırsanız, kargo görevlisi ile tutanak tutturmanız gerekmektedir. Hasarlı ya da eksik paketle ilgili iade işlemi yapılabilmesi için ürünü teslim almadan önce bize bildirmeniz gerekmektedir.

3. İade ve Değişim Koşulları

İade işlemleri, yalnızca aşağıdaki şartlarla kabul edilmektedir:

Yazılım ürünleri, hijyenik ürünler, montajlı ürünler gibi belirli ürünler iade kapsamı dışında tutulmaktadır. Bu tür ürünler, ancak üretici garantisi kapsamında arızalı olduğu takdirde değiştirilebilir.

İade talebiniz onaylandığı takdirde, ödemeniz, ödeme yönteminizle uyumlu bir şekilde en geç 10 iş günü içerisinde iade edilecektir.

4. Cayma Hakkı ve Mesafeli Satışlar

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca, mesafeli satış sözleşmelerinde tüketicinin, ürün teslim aldıktan sonra 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ürünü iade etme hakkı vardır. Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren, ürün hasarsız ve eksiksiz olarak teslim edilmek şartıyla, bedel iadesi yapılacaktır.

Cayma hakkı, yalnızca bireysel tüketicilere ait olup, ticari ya da mesleki amaçlarla alışveriş yapan tüzel kişilere uygulanmaz.

5. Ayıplı Ürünler

Ayıplı ürünler, teslimat sırasında kararlaştırılan özelliklere sahip olmayan ya da sözleşmeye aykırı olan ürünlerdir. Ayıplı ürün durumunda, ürünün iadesi veya ücretsiz onarımı talep edilebilir.

Ayıplı ürünlerin tespiti halinde, satıcı tarafından ücretsiz onarım veya ayıpsız ürün ile değişim yapılacaktır. Ürün, satış anındaki kusursuz durumuyla iade edilmelidir.

6. İletişim

İade, iptal, teslimat veya diğer tüm talepleriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz:

Wigenzo
E-posta: info@wigenzo.com
Telefon: +90 552 570 7128
Adres: GÜRSEL MAH. NURTAÇ CAD. NO: 1 İÇ KAPI NO: 24 , 34000 KAĞITHANE/İSTANBUL

7. Güncellemeler ve Değişiklikler

Bu koşullar, zaman zaman güncellenebilir. Güncellemeler, platformumuzda yayımlandığı tarihten itibaren geçerli olacaktır. Yaptığımız değişiklikler hakkında sizi bilgilendireceğiz.

Bültenimize abone olun

Ürünlerimiz ve kampanyalarımız hakkında en son güncellemeleri alın

Üst
Bu site, kaliteyi ve güvenli oturum yönetimini sağlamak için oturumlar ve çerezler kullanır. Çerez kullanımına izin vermek için “Kabul Et”e tıklayın.